Marketing w wyszukiwarkach to jedna z najpopularniejszych i najskuteczniejszych form promocji online. Jej podstawą gałęzią są kampanie linków sponsorowanych Google Ads (dawne AdWords), które polegają na wykupywaniu sponsorowanych reklam zawierających odnośniki prowadzące do promowanej strony i pojawiające się m.in. ponad organicznymi wynikami wyszukiwania w wyszukiwarce. Dzięki temu możesz skuteczne pozyskać klientów dla swoich usług lub produktów albo odbiorców publikowanych treści, a do tego zwiększyć świadomość o marce.
Promocja poprzez Google Ads umożliwia nie tylko efektywne, ale również błyskawiczne generowanie ruchu na stronie internetowej. Wynika to z faktu, że po skonfigurowaniu kampanii wystarczy doładować konto, żeby reklamy zaczęły się od razu wyświetlać. Rezultaty są natychmiastowe, podczas gdy wysoka skuteczność AdWords wynika m.in. z możliwości precyzyjnego kierowania materiałów promocyjnych do określonych odbiorców (targetowanie). Odpowiednie ustawienie parametrów sprawia, że treści marketingowe trafiają dokładnie do tych osób, które faktycznie są nimi zainteresowane.
Ponieważ narzędzia dostępne w ramach Google Ads są bardzo rozbudowane, reklamę możemy z łatwością dopasować do Twoich indywidualnych potrzeb, oczekiwań odbiorców oraz branży. Zapewniamy profesjonalne wsparcie niezależnie od tego, jak dużym budżetem dysponujesz i jaka jest specyfika Twojej działalności. Co wazne, kampanie AdWords są skalowalne, a więc można szybko reagować na zmiany, wygaszać promocje nieskuteczne i np. zwiększać budżet dla tych, które przynoszą najwięcej korzyści.
Kluczowym aspektem, który zapewnia skuteczność kampanii linków sponsorowanych w Google Ads, jest jej odpowiednia konfiguracja. Obejmuje ona takie czynności jak m.in.:
• ustalenie słów kluczowych oraz fraz wykluczających,
• przygotowanie treści i grupowanie reklam,
• ustawienie rodzaju konwersji,
• wskazanie budżetu,
• ustanowienie stawek,
• określenie godzin i dni wyświetlania reklam,
• targetowanie.
Nasi doświadczeni specjaliści zajmują się planowaniem i konfiguracją kampanii AdWords tak, aby cechowała się jak najlepszą skutecznością. Jednocześnie dbamy o optymalizację kosztów. Dużą zaletą inwestycji w linki sponsorowane jest fakt, że płaci się jedynie za efekty, a więc faktyczne przekierowania użytkowników na konkretną domenę. Znacząco ułatwia to zarządzanie budżetem na reklamę, a i sprawia, że pieniądze są wydatkowane tylko na skuteczną promocję.
Codziennie bardzo wnikliwie śledzimy efekty kampanii i w razie potrzeby wprowadzamy niezbędne korekty, które mają na celu poprawę jej wyników. Cyklicznie udostępniamy raporty pokazujące efekty naszych prac, omawiamy uzyskane rezultaty i z wyprzedzeniem planujemy dalsze działania zorientowane na promocję Twojego biznesu. Skontaktuj się z nami, jeśli poszukujesz profesjonalnego wsparcia w konfiguracji, prowadzeniu i monitorowaniu kampanii linków sponsorowanych Google Ads (AdWords).