Marketing treści

W ramach content marketingu tworzymy i publikujemy treści, za pomocą których możemy promować Twoją stronę, markę, usługę czy produkt. To skuteczna i szybko zyskująca na popularności forma pozyskiwania klientów i budowania pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa, dlatego warto się nią zainteresować. Ponieważ jest wysoce elastyczna, można ją z powodzeniem dopasować do dowolnego projektu. Naszym zadaniem jest planowanie, prowadzenie i monitoring kampanii content marketingowej. Sprawdź, co to jest, jakie działania w ramach tej promocji podejmujemy i dlaczego warto rozpocząć z nami współpracę!

Jak działa i na czym polega content marketing

Na pytanie, co to jest content marketing, można odpowiedzieć w bardzo prosty sposób: to tworzenie wartościowych treści skierowanych do ściśle określonej grupy odbiorców, dla których jest ona przydatna i interesująca. Chodzi nie tylko o teksty pisane, jak np. artykuły sponsorowane, opisy produktów, e-booki czy wpisy blogowe, ale również innego rodzaju treści, czyli m.in.:
• animacje i filmy,
• obrazy i infografiki,
• zdjęcia,
• podcasty,
• prezentacje multimedialne,
• wywiady.

Taka różnorodność sprawia, że można w łatwy sposób dobrać formę treści od specyfiki biznesu. Podczas gdy firma zajmująca się sprzedażą suplementów dla sportowców postawi np. na publikowanie artykułów poradnikowych opisujących działanie poszczególnych produktów, dealer samochodowy zainwestuje w wywiady z ekspertami zachwalające jego auta i tutoriale, które pokazują, jak o nie zadbać.

Zatrudniamy doświadczonych Copywriterów, specjalistów od obróbki wideo, grafików i fotografów, dzięki którym możemy dostarczać content najwyższej jakości. Profesjonalny marketing treści wymaga indywidualnego podejścia, dlatego przed realizacją zlecenia zawsze bardzo dokładnie analizujemy branżę zgłaszającego się do nas klienta. Gwarantujemy wartościowe, interesujące i inspirujące materiały promocyjne, które z przyjemnością się czyta, ogląda i słucha, dlatego robią bardzo dobre wrażenie na odbiorcach i skutecznie spełniają swoje zadanie.

Content marketing – treści w służbie biznesowi

Skoro wiesz już, co to jest dobra treść, powinieneś mieść świadomość tego, że równie duże znaczenie ma jej dystrybucja. Odpowiedni dobór kanałów publikacji w ramach content marketingu pozwala na skuteczne dotarcie do określonej grupy docelowej, dlatego trzeba go dobrze przemyśleć. To zadanie dla nas, które realizujemy tak samo efektywnie jak tworzenie treści. Starannie poszukujemy właściwych miejsc, a następnie zajmujemy się publikacją i monitorowaniem efektów. Posługujemy się różnymi wskaźnikami i danymi, które pozwalają nam na ocenę podejmowanych działań, dzięki czemu w razie potrzeby możemy je korygować i optymalizować.

Opłaca się inwestować w content marketing niezależnie od specyfiki i branży działalności. Realizację takiej promocji warto zostawić w rękach naszych specjalistów, ponieważ gwarantujemy wielowymiarowe i długofalowe rezultaty, które utrzymują się przez długi czas nawet po zaprzestaniu działań reklamowych. Warto również podkreślić, że publikacja wysokiej jakości treści jest ważnym wsparciem przy pozycjonowaniu.

Źródło: https://www.grupa-tense.pl/marketing-tresci/